Hyppää sisältöön
ALE! Pyyhepaketit jopa -30% alennuksella. Valitse omasi!
ALE! Pyyhepaketit jopa -30% alennuksella. Valitse omasi!

Toimitusehdot

Hyvä tietää Lavlia.fi toiminnasta

  • Tilaaminen on mahdollista yksityis- ja yritysasiakkaille.
  • Tilaaminen ei edellytä rekisteröintiä.
  • Toimitamme asiakkaalle kuitin (tai laskun) kirjanpitoa varten (yritysasiakkaat). Tilausvahvistus sähköpostissa toimii kuittina tilauksesta.
  • Toimitusaika tilauksilla vaihtelee tuotteiden mukaan. Heti varastosta löytyvät tuotteet pyritään lähettämään heti / muutaman arkipäivän sisällä. Jälkitoimitettavat tuotteet pakataan matkaan välittömästi kun saapuvat varastolle. Jälkitoimitus on ilmoitettu tuotesivulla erikseen.
  • Tilaukset käsitellään normaalisti arkisin 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.
  • Jos tilauksesi mukaista tuotetta ei syystä tai toisesta ole tarjota, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä sähköpostilla tai puhelimitse.
  • Tilaajalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Lue lisää palautusehdoista tämän sivun lopusta.   

Maksutavat

Verkkopankki, jonka meille mahdollistaa Paytrail oyj (2122839-7). 

Yhteistyössä ovat suomalaiset pankit ja luottolaitokset: Nordea, OP, DanskeBank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-pankki, Aktia, POP pankki, Säästöpankki ja Oma SP.

Pankki- ja luottokortit: hyväksymme seuraavat korttimaksut: Visa, Visa electron, Mastercard, Diners club ja American express.

MobilePay on uusi maksutapasovellus, jolla helpotat entisestään maksamista. MobilePay toimii yleisimpien pankkien kanssa.

Klarnan lasku/osamaksu: Klarnan laskulla maksuaika on 14 päivää. Lasku tulee vasta, kun tavara on perillä. 


Klarna tarkistaa luottotiedot ja väestörekisterissä voimassaolevan asuinosoitteen. HUOM! Tämän vuoksi Klarnan laskulla ei voi toimittaa kesämökille. 

Toimitus ja toimitusmaksut

Käytämme Postia kaikkiin kotimaan lähetyksiin. Toimitukset toimitetaan arkisin 4-5 päivänä viikossa.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat normaalisti 3,90€. Kotiinkuljetus maksaa 4,90€. 
Käytämme Postia kaikkiin kotimaan lähetyksiin.


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle. Ulkomaille toimituksesta voit sopia meidän kanssa erikseen sähköpostilla.


Tuotteiden palauttaminen

Haluamme antaa mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat tuotteistamme verkkokauppamme sivuilla. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Joskus kuitenkin tuote ei sovi tarpeeseesi, voit palauttaa sen. Palautuksesta perimme postikulun 6,9 .  


Palauttaminen, palautusehdot ja muuta palautuksesta

      • Palautusaika on tuotteen noudosta on 14 päivää.
      • Tuotteet on palautettava käyttämättöminä. (Jos kuluttaja on vastaanottanut tavaran, hänen on kuluttajansuojalain 6 luvun 23 §:n mukaan säilyttääkseen peruuttamisoikeutensa pidettävä tavara olennaisesti muuttumattomana.)
      • Tuotteeseen voi tutustua, mutta kuitenkin siten, ettei tuotteeseen synny mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja. (Hallituksen esityksen (HE 79/2000) mukaan kuluttaja voi peruuttamisoikeuttaan menettämättä tarkastaa tavaran ja kokeilla sen käyttöä samalla tavalla kuin liiketiloissa tehtävissä vastaavissa kaupoissa on tapana.) Jos esimerkiksi huivia tai pyyhettä kokeillaan, niin ne pitää palauttaa muuten uuden veroisena eikä niitä saa rypistää, niissä ei saa olla eläinten karvoja tms.
      • Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
      • Hygieeniatuotteilla ei ole palautusoikeutta. Hygieniatuotteesta on merkintä tuotesivulla, kuten painopeitoissa.
      • Palauttaminen onnistuu Postin konttoreihin, tuotetta EI SAA palauttaa muulla tavalla, jos siitä ei ole erikseen sovittu meidän kanssa.
      • Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Mikäli sitä ei ole valikoimassa, palautamme kauppasumman tilillenne tuotteen tarkistuksen jälkeen.
      • Mikäli tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu aina erikseen tuotetiedoissa. Tuotteen palautus kestää normaalia postia pidempään. Keskimäärin saamme paketin käsiimme 4-12 arkipäivän sisällä.
      • Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne / kortille / luotonantajalle mahdollisimman nopeasti, kun palautus on saapunut meille. Pidätämme oikeuden veloittaa palautuksesta aiheutuneita postituskustannuksia 6,9 euroa.
      • Mittatilaus- ja tilaustuotteina ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
      • Kilpailu- ja kuluttajavirasto: //www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/
      • Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:n mukaan sopimus voidaan peruuttaa ja tavara palauttaa ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle 14 päivän kuluessa vahvistuksen taikka tavaran vastaanottamisesta.

 

 

Hyväksymme palautukset kun ne ovat edelleen täysin myyntikelpoisia:

• Kaikki tuotelaput tallella kiinni tuotteessa sen mukaisesti kun ovat olleet
• Pakkaukset ehjinä
• Tuote ehjänä ja kaikki osat mukana

Huomioithan että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus.

 

Noutamaton paketti:

Noutamaton paketti ei ole palautus.

Noutamatta jätetystä, meille palautuvasta paketista veloitamme 10,00€ käsittelykulun, joka kattaa pienen osan lähetys-, materiaali- ja henkilöstökulusta, joka paketin toimituksesta on aiheutunut. Toivottavasti ymmärrät tämän! Jos tilauksesi yhteisumma on ollut esimerkiksi 150,00€, palautamme tällöin 140,00€ sinulle.

Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalin toimituskulun 3,9€.

 

Palautuksen teko-ohje

LAVLIA PALAUTUSOSOITE JA TUNNUS PALAUTUKSIIN:
sopimustunnus 677099, palautusosoite on: Lavlia Oy, Pyhäjärvenkatu 5A, 33200 Tampere

  • Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
  • Laita mukaan yhteystietosi ja kirjoita palautuksen syy nopeuttaaksesi käsittelyä.
  • Vie palautettavat tuotteet postiin pakattuina ja suojattuina
.
  • Kerro postissa kyseessä olevan Lavlia Oy:n asiakaspalautus ja mainitse meidän sopimustunnus 677099, niin he tulostavat pakettiin palautustarran. Paketti ohjautuu varastollemme.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto.

Kirjaa havaitut vauriot yhdessä tavaran luovuttajan kanssa rahtikirjaan!

Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus! Ilmoita vauriosta välittömästi myös myös meille info(at)lavlia.fi.

Postin yhteystiedot

www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/

Asiakaspalvelu: 0200 71000 (pvm/mpm)

Sähköposti: asiakaspalvelu(at)posti.com

Pakettiautomaatit: smartpost(at)posti.com


Asiakaspalvelu

Sähköposti: info(at)lavlia.fi

Sähköpostitse vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista, joskus samana päivänä mutta mahdollisesti myös muutaman arkipäivän viiveellä. 


Myynti ja yhteistyö

Lotta Kangas

lotta.kangas(at)lavlia.fi

 

Yritystiedot

Laskutus:
Lavlia Oy
Papinkatu 21, 33200 Tampere

y-tunnus 2702307-7

Käyntiosoite: Pyhäjärvenkatu 5 A,

Tampere (Klingendahlin kiinteistö)

e-mail. info(at)lavlia.fi

Noudot sopimuksen mukaan, eli ole kontaktissa asian tiimoilta! <3